Женщинам Мужчинам Детям
ГлавнаяВозвратПовернення з кур'єром

Повернення з кур'єром

Щоб скористатися послугою «Повернення з Кур'єром», Вам потрібно оформити нове замовлення та при його отриманні повернути кур'єру товари, які не підійшли раніше. Ви можете здійснити повернення товару протягом 30 днів, не рахуючи дня покупки.

Умови «Повернення з Кур'єром»:

1. Послуга безкоштовна.
2. Кур'єр повинен бути від служби Meest Express.
3. Нове замовлення має бути викуплене Вами.
4. Після оформлення повернення у кур'єра, клієнту приходить смс посилання на електронну квитанцію про повернення.
5. Коли повернення надійде на склад Lamoda, Ви отримаєте смс з інформацією про те, що товар прийнятий до повернення.

ВАЖЛИВО!
Кур'єр не перевіряє правильність заповнення анкети та якість товару, не інформує про час отримання грошових коштів.

Зверніть увагу
- Повернення товару належної якості можливий лише за умови збереження його споживчих властивостей і товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації та ознак носіння одягу, наявність оригінальної і непошкодженої упаковки і ярликів);
- Для розгляду заявки на повернення вам необхідно вислати нам товар і заповнену заяву на повернення (додається до кожного замовлення);
- Термін повернення грошових коштів становить не більше 3 робочих днів від моменту прийняття товару до повернення разом з заповненим Покупцем заявою на повернення;
- Гарантійний термін на взуття відраховується з моменту настання відповідного сезону: зимовий асортимент з 15 листопада по 15 березня; весняно-осінній асортимент з 15 березня по 15 травня і з 15 вересня по 15 листопада; літній асортимент з 15 травня по 15 вересня;
- Товар з браком / неправильної комплектації (товар, який ви не замовляли, або розмір не відповідає замовленому) повинен бути повернений нам з оригінальними ярликами і в оригінальній упаковці;
- У разі повернення товару неналежної якості, ми беремо на себе витрати з пересилання товару назад нам. Для цього необхідно надати чек за пересилку, прикріплений до заповненої заяви на повернення Товару;
- У разі повернення товару неналежної якості, для отримання якого покупцем були сплачені митні платежі, продавець Lamoda повертає суму таких митних платежів покупцеві. Звертаємо увагу, що в разі, якщо в посилці кілька товарів, то за товар неналежної якості буде повернута сума митного збору пропорційно вартості товару;
- Деякі категорії товарів, такі як натільна білизна, купальники, рукавички, панчішно-шкарпеткові вироби, не підлягають поверненню та обміну згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р М 172. Детальніше тут;
- Якщо товар, що повертається був оплачено, повернення здійснюється на ту карту, з якої було здійснено передоплату.
- Зверніть увагу, якщо відправлений Вами товар не підлягає поверненню, ми будемо змушені відправити його назад за Ваш рахунок.

Електронна пошта з питань повернення: claims_ua@lamoda.ua

 

Была ли эта статья полезна?
Остались вопросы? — Напишите нам
Хотите задать вопрос?
Воспользуйтесь формой обратной связи на сайте или напишите нам в мессенджер (звонки не поддерживаются).
Позвоните нам
Круглосуточная поддержка
+ (044) 363-63-93